[Inne] Prośba o ocenę logów AHF

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marianw
    Classic
    • 2008
    • 13

    [Inne] Prośba o ocenę logów AHF

    Od dawna to jedno. Pytanie ile kosztuje rozruszniko-alternator jak padnie :twisted: Aku zelowe takie drogie juz nie sa.
  • kornat
    Rider
    • 2007
    • 578

    #2
    [Inne] Prośba o ocenę logów AHF

    Od jakiegoś czasu walczę z lekko zamulonym autem. Wyczyściłem turbinę, sprawdziłem gruszkę i wciska się bez zacięcia odskakuje ale po odskoczeniu mogę ją z mm może dwa do góry podciągnąć. Nie wiem czy tak powinno być ale zauważyłem to przypadkiem a mianowicie toczyłem się na 1 bez gazu (na puszczonym sprzęgle) dałem gaz w podłogę i szedł jak SDI tak do ok. 1900rpm po czym zaczął ciągnąć a przy 2500rpm kolejny zryw. Przejechałem się bliźniaczym autem z tym samym silnikiem i ciągnie jakby lepiej. Zrobiłem logi:
    011 statyczny

    003 z 011 dynamicznie

    008 z 010 również dynamicznie

    Można coś po nich wywnioskować?

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Regulacja cisnienia doładowania działa bardzo niestablinie... dodatkowo widac ze jest jakis problem w ukladzie podcisnienia.
      Zrob dwie proby 011 od 1500 do 4200 na 3 biegu.... ale kazdą oddzielnie.
      Po tym znow wykonaj 011 Basic Settings.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • kornat
        Rider
        • 2007
        • 578

        #4
        Ok, a nieszczelności w dolocie nie widać?

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Z tych logów co zamiesciłes to raczej ... nie...
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • kornat
            Rider
            • 2007
            • 578

            #6
            Wrzucam kolejne moje logi, jak ktoś może rzucić okiem byłbym bardzo wdzięczny
            Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kordiasz_109602.html
            Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kordiasz_109601.html
            Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kordiasz_109603.html

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #7
              dla mnie ok.
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • german81
                L&K
                • 2010
                • 1414
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #8
                masz niewielka nieszczelnosc . sprawdz czy nie masz olejstych na łaczenieach przwodów i na IC .
                diagnostyka vag 602-614-253

                Komentarz

                • kornat
                  Rider
                  • 2007
                  • 578

                  #9
                  Dziś zrobiłem parę zdjęć





                  Moim zdaniem wszystko wygląda OK jedyne zastrzeżenie mam do tej rurki

                  Komentarz

                  • 4tech
                    RS
                    • 2008
                    • 4199
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                    • BKD 2.0 TDI 140 KM

                    #10
                    kornat, skoro gruszka ma trochę luzu tak jak piszesz, to ten luz jest do wyeliminowania...
                    Ja się na logach nie znam, ale luzu być nie powinno, a 2 mm to sporo...
                    Grucha powinna trzymać się na 2 śrubkach, więc nie za dużo, ale tam nie ma dużych sił. Jedynie to dość ciasno (chociaż w Seacie nie wiem) :wink:
                    O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                    Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                    Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                    Komentarz

                    • kornat
                      Rider
                      • 2007
                      • 578

                      #11
                      Ten luz został wyeliminowany przed zrobieniem ostatnich logów.

                      Komentarz

                      • german81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1414
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                        #12
                        moje zastrzezenia budzi to drugie zdjecie IC wyglonda jak by była nieszczelnosc w rdzeniu a drugie miejsce to rurka od EGR-a .
                        diagnostyka vag 602-614-253

                        Komentarz

                        • kornat
                          Rider
                          • 2007
                          • 578

                          #13
                          Co do nieszczelności na łączeniu kolektora z rurką od EGR'a to tam jest zaślepka. Tam zaczęło się sączyć po wyciągnięciu turbiny. Jak sądzisz, lepiej tam wstawić normalną uszczelkę i podczas robienia programu wyłączyć go lub lub uaktywnić go tak aby działał do 1700rpm lub 30% wciśniętego gazu? Czy zostawić zaślepkę tylko tam uszczelnić?
                          Co do IC to go tam przemyję i zobaczę czy pojawi się ponownie zapocenie po parunastu km.

                          Komentarz

                          • german81
                            L&K
                            • 2010
                            • 1414
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                            #14
                            ja osobiscie nie jestem zwolenikiem usuwania EGR-a ale decyzja nalezy do ciebie . ja osobiscie załorzył bym normanie uszczelnki i uruchomił EGR-a .bo jest pare funkcji które spełnia EGR o których nik nie wspomina . pozwala on na szybsze zagrzanie silnika wycisza prace silnika minimalnie zmniejsza zurzycie paliwa obnirza temperature w komorze spalnia no i oczywiscie wpływa na zmniejszenie emisli tlenków azotu czyli ekologia .
                            diagnostyka vag 602-614-253

                            Komentarz

                            • kornat
                              Rider
                              • 2007
                              • 578

                              #15
                              Osobiście ja go nie zaślepiałem, nie sądziłem że ktoś zagranicą bawi się w zaślepianie Ale dużo osób na forum pisało aby zaślepiać więc sobie tym głowy nie zawracałem. Co do zagrzewania się auta widzę to po drugim samochodzie ile mój muszę przejechać aby się zagrzał. To na chwilę obecną od ślepie go i zobaczę jak się auto będzie zachowywać. Jak będzie gorzej to się go co najwyżej programowo zmieni aby się w mniejszym zakresie był otwarty.
                              P.S. Przez zaślepiony EGR turbina będzie pogwizdywała po wciśnięciu gazu?

                              Komentarz

                              • german81
                                L&K
                                • 2010
                                • 1414
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                #16
                                turbina nie powina gogwizdywac tym bardzie po regeneracji i nie ma znaczenia czy egr działa czy nie .
                                diagnostyka vag 602-614-253

                                Komentarz

                                • rumianko
                                  Ambiente
                                  • 2009
                                  • 160

                                  #17
                                  Zamieszczone przez kornat
                                  P.S. Przez zaślepiony EGR turbina będzie pogwizdywała po wciśnięciu gazu?
                                  nie
                                  chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                                  Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                                  one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                                  promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                                  Komentarz

                                  • kornat
                                    Rider
                                    • 2007
                                    • 578

                                    #18
                                    Zamieszczone przez german81
                                    turbina nie powina gogwizdywac tym bardzie po regeneracji
                                    Ja nie regenerowałem tylko czyściłem. Kolega swoją regenerował w Mielcu i gwizda. Czy przez nieszczelność może gwizdać?

                                    Komentarz

                                    Pracuję...